Ritje maken op een My Little Pony

Verslag van de wensdag geschreven door de moeder van Abygail:

We wisten dat we paard gingen rijden en dat we een poosje in de auto zouden zitten. Dat was al een superleuk idee!

Maar het was zoveel mooier dan we hadden kunnen bedenken. We werden om 12.30 uur bij huis opgehaald en waren na een eindje rijden aangekomen op onze eerste bestemming Sjokolade.nl.Daar hadden ze een heel mooi hart gemaakt wat Abygail mocht versieren, met zowaar chocolaatjes van My Little Pony! Na gestart te zijn met wat drinken en lekkers (ook van My Little Pony) is ze druk aan het versieren gegaan. Ondertussen lekker snoepen van de chocolaatjes en versieringen. Toen het hart helemaal klaar was, werd hij feestelijk ingepakt en mocht ook de verpakking worden versierd. Een waar cadeautje om mee naar huis te nemen.

Vervolgens in de auto naar onze volgende bestemming: het paard waar we naar toe zouden gaan. Het paard stond al klaar en was eigenlijk wel heel bijzonder! Prachtige gekleurde regenboog manen en een 1 Hoorn op zijn hoofd! Abygail mocht het paard nog mooier maken, ze mocht zelfs op zijn lijf kleuren. Zijn staart mocht ze kleuren en om het plaatje helemaal compleet te maken, mocht ze ook nog mooie bloemetjes in zijn manen en staart hangen. Daarna op het paard en heerlijk rijden. Zelfs in draf! Het was een Feest! Ook hebben we nog een kijkje genomen bij de koeien en kalfjes wat ook erg leuk was om te zien.

Daarna gingen we naar de volgende locatie. Een eetgelegenheid waar we heerlijk hebben gegeten, Abygail had  patatjes en 2 frikadellen en een ijschocoladetoetje met vuurwerk na.

Ze kreeg ook nog een cadeau aangereikt. Een tas van Wensstichting Drenthe met allerlei leuke dingetjes erin. Het allermooiste waren de My Little Pony`s die nu elke avond mee gaan naar bed.

Deze dag was een dag om nooit te vergeten. Een dag die in ons hart meegedragen wordt. Een geweldige fotografe heeft de hele dag vastgelegd op fotos. We kunnen deze dag steeds weer opnieuw beleven door de fotos te bekijken.

Moeder van Abygail

Deze onvergetelijke dag werd natuurlijk mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren. Hoofdsponsor van deze wens is Bierfestival Emmen

Ook de volgende sponsoren willen wij hartelijk danken voor hun bijdrage: