Lisa stond een dag in de schijnwerpers

En toen ging de deurbel en daar stonden Edith en Inge voor de deur.

De moeder van Lisa (7 jaar) schreef het volgende verslag over de wensdag die zij samen hebben beleefd:

En daar was dan eindelijk de dag: 18 mei, de wensdag van Lisa, wat had ze er een zin in, ze was de dagen al aan aftellen. Zenuwachtig stond ze rond de afgesproken tijd voor de deur om te kijken of de speciale auto er al aan kwam rijden. En toen ging de deurbel en daar stonden Edith en Inge voor de deur. Verlegen liep Lisa met ze mee om de auto op te wachten en wat vond ze het super dat er een mooie roze Cadillac kwam aanrijden, het lijkt wel een raket zei ze. Ze moest nog even wennen aan onze chauffeur Sibrand, maar eenmaal in de auto bleef Lisa maar tegen hem praten. Lisa genoot erg van de rit, mensen bleven maar naar ons kijken en zwaaien Lisa voelde zich net een prinses. Aangekomen bij de eerste verrassing keek ze haar ogen uit: je kon er verkleden en opmaken. Lisa kreeg een mooie eenhoorn jurk aan en mama moest een trouwjurk aan en wat had ze daar een lol om. En als kers op de taart mocht ze mama opmaken en zelf ook. Fotoshoot was in begin spannend maar toen Lisa eenmaal gewend was vond ze het super. Daarna weer in de auto op naar de volgende afspraak en dat was een high tea in een bijzondere, oude caravan.  Lisa vond het geweldig al dat lekkers wat ze kreeg, ze zei normaal krijg ik dat niet voor middageten. Na de high tea weer in de auto, op naar de laatste afspraak en daar stond een paard met karretje op ons te wachten. Nou dit was natuurlijk ook super en Lisa mocht zelf ook even de teugels vasthouden, en wat had Lisa een lol toen het paard ging poepen, want ja van zo dichtbij had ze dat nog nooit gezien. Maar helaas na een tijdje kwam er een eind aan deze dag. Lisa was moe van alle indrukken maar ze heeft zeker genoten van een dagje leuke dingen doen samen met mama. Lieve Edith, Inge en Sibrand: erg bedankt voor deze mooie dag, jullie hebben een meisje heel gelukkig gemaakt. Voor 1 dag stond Lisa even in de schijnwerpers. Ze heeft het er nog steeds over en ze zou de dag nog graag weer over doen met jullie.
Dank je dames voor deze super dag van mijn dochter.

Namens onze stichting willen wij de sponsoren aan deze dag zeer hartelijk bedanken voor hun bijdrage! Ten eerste natuurlijk hoofdsponsor Jur Niewold en verder:

• Sibrand Hassing van Caddy Cars voor de prachtige cadillac

• Marieke van By Mary voor de tutochtend en fotoshoot