Jannick! De nieuwste speler van FC Emmen!

Een nieuwe Drentse topvoetballer bij FC Emmen

Om 08.45 uur werden Jannick, zijn ouders, zus en wij in het FC Emmen stadion verwacht. De dag vol verrassingen begon met een warm onthaal van SIBI de mascotte en de spelers van de selectie.

Jannick kreeg een rondleiding door het stadion. Hij mocht in de persruimte kijken, op de perstribunen en in de kleedkamers. Als klap op de vuurpijl mocht Jannick deze ochtend meetrainen met de selectie.                                                                                                                Noaberschap had een fantastische dag georganiseerd, met als afsluiting een heerlijke lunch in een skybox. Wat heeft Jannick hier genoten.

Om 13.00 uur werden wij verwacht bij Wildlands. Hier kregen wij een rondleiding.  Om 14.30 uur gingen wij op olifantenexpeditie. Wat een grote beesten zijn dat ,zei Jannick. Uitleg gekregen over de olifanten, wat ze aten en hoe groot hun kiezen zijn. Jannick kon zelfs een kies vasthouden. Daarna nog de Jungola door, ringstaartmaki’s en slingerapen gezien. Na Wildlands hebben wij samen nog een pizza gegeten bij SuSardu. Het was een super dag. Yvonne en Ria hebben deze dag georganiseerd.

FC Emmen enorm bedankt voor het mede mogelijk maken van deze fantastische dag!