Meld je aan als vrijwilliger

Onze stichting draait volledig op vrijwilligers en deze vrijwilligers maken het verschil voor de kinderen die wij willen laten stralen. Vanwege onze groeiambitie zijn wij regelmatig op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Vrijwilligers die op de achtergrond werk verrichten in het bestuur, ter promotie van de stichting of, dicht bij het kind en hun familie, als wensvervuller om de allerliefste wens te vertalen naar een onvergetelijke dag!

Momenteel hebben we de volgende vacatures open staan:

Neem voor vragen over de functies gerust contact op met Martha Engbersen per mail via martha@wensstichtingdrenthe.nl of telefonisch via 06-14625383

Wanneer je geïnteresseerd bent kun je natuurlijk ook direct solliciteren. Dit kan door je interesse en motivatie kenbaar te maken via martha@wensstichtingdrenthe.nl

Staat jouw vacature er niet tussen, maar lijkt het je wel een uitdaging om een rol te vervullen binnen de wensstichting kun je altijd een korte motivatie met daarin je interesse en je CV mailen naar de wensstichting via hr@wensstichtingdrenthe.nl