Wie zijn wij

Wij vertellen u graag over wie we zijn en wat we doen.

Wensstichting Drenthe is een organisatie die draait op de inzet van betrokken vrijwilligers, de steun van gulle sponsoren en de  bijdragen van donateurs.

Onze stichting is opgericht met het doel voor ogen: het vervullen van wensen van mensen in Drenthe die te maken hebben met een fysieke beperking, een ernstige ziekte of een moeilijke situatie. We geloven dat het vervullen van wensen een krachtig instrument is om  vreugde te brengen in het leven van onze wenskinderen en hun families.

Bij Wensstichting Drenthe werken  vrijwilligers die zich met hart en ziel inzetten om wensen in vervulling te laten gaan.  Met empathie, toewijding en creativiteit zetten zij zich in om elke wensdag bijzonder te maken en fijne herinneringen te creëren.

Daarnaast zijn wij ontzettend blij met de steun van onze sponsoren. Dankzij hun  bijdragen kunnen we de wensen van onze wenskinderen mogelijk maken. De betrokkenheid van onze sponsoren stelt ons in staat om magische momenten te creëren.

Tenslotte zijn wij ook afhankelijk van de vrijgevigheid van onze donateurs. Dankzij hun financiële steun kunnen we onze activiteiten uitvoeren. Elke bijdrage, hoe klein ook, maakt een verschil en draagt bij aan het vervullen van wensen.

Dankzij de inzet van onze vrijwilligers, de steun van sponsoren en donateurs kunnen we ons werk doen en het verschil maken in de levens van onze wenskinderen.

stars