Melody voelde een olifant aan de tand en werd beroemd op één dag!

Melody schreef over deze dag het volgende....

Elien kwam mij en mama al om half tien halen, Ik vond het erg spannend dus was erg stil onderweg, maar Elien is erg lief dus ik voelde me al erg op mijn gemak. We gingen naar Wildlands, want ik hou van vlinders en olifanten! Daar aangekomen stonden Chantal en Jacques (de fotograaf) al op ons te wachten! En Jaap de vrijwilliger van Wildlands ging met ons door de dierentuin. Hij wist heel veel over de vlinders! Vooral de Atlas vlinder vond ik heel gaaf. We hebben van alles gezien en vooral heel erg gelachen met Chantal en Elien en toen mocht ik met Tamara de echte olifanten verzorger naar het olifantenverblijf. Ik heb een tand van een olifant vastgehouden en ik ben in de slaapkamer van de olifanten geweest. Ook van Mekong, de stoere man van de olifanten, die heeft een mancave groter dan ons huis! Daarna een patatje bij Wildlands en toen moesten we door naar de andere verassing.

We gingen naar de studio van Jeff Zwart, de manager van Dilana waar ik fan van ben en daar mocht ik een liedje opnemen. Hij had ook hele mooie minipaardjes . Toen ik moest zingen ging iedereen naar buiten behalve Jeff en mama, want ik vond het wel erg spannend! Maar toen ik eenmaal mocht zingen ging het erg goed. Ik kreeg een paar cd’tjes van Jeff en ik heb nu een heel mooi liedje die ik zelf heb gezongen op deze cd'tjes staan.

Daarna gingen we naar de Uitmarkt en ook daar was het weer verassing op verassing ik mocht met mama in de koninklijke tuk tuk en kreeg ijs en heerlijke negerzoenen. Ook ben ik nog geïnterviewd voor de radio en hebben ze mijn liedje gedraaid. Ik moest toen een beetje huilen, want dat was spannend . Ik kreeg een dikke knuffel van de radio presentatrice . Daarna hebben we nog heerlijk gegeten bij Wereldrestaurant Puur . Daar kreeg ik ook nog een tas met cadeautjes van de Wensstichting .

Dankjewel Chantal, Elien, Jacques, Jeff, Jaap en de Uitmarkt voor deze ontzettend leuke dag!

Ik zal het echt nooit meer vergeten!

Melody

Namens onze stichting bedanken wij hoofdsponsor Univé hartelijk voor het mogelijk maken van deze wensdag.

Daarnaast willen wij ook graag de volgende bedrijven/sponsoren hartelijk danken: