Knutselen, dansen en ....... stralen als sterren!

Donderdag 24 november werd er aangebeld.. Aimy en Myla mochten de deur open doen en wie stond daar op de stoep? Nanki en Irma van de Wensstichting. Wat spannend zeg! Myla vond het wel heel erg spannend en was een beetje verlegen, maar daar was de rest van de dag niets meer van te merken hihi.

We gingen met z'n allen in de auto naar Emmen waar Jaqueline op ons stond te wachten. Daar mochten we allemaal een kunstwerk maken van speksteen. Dat vonden we heel leuk om te doen, zelfs papa deed mee. Vervolgens weer met de auto op weg naar de dansstudio. Daar hebben Aimy en Mayla breakdance les gehad van Adolfo. Dat vonden ze geweldig en het lukte ook nog heel goed! Toen kregen we trek van al dat harde werken, dus na een verfrissend stukje lopen kwamen we aan bij Pardoes en daar mochten we heerlijk genieten van een 'high tea'. Even napraten en genieten van alle leuke dingen die de dames vandaag mochten doen.

Met een volle buik werden de meiden daarna opgetut door Ashwini. Haren en make-up, alles erop en eraan. Ze zagen er prachtig uit. Hier bleek ook een reden voor te zijn want een klein stukje rijden kwamen we terecht bij het Atlas theater en daar is een prachtige fotoshoot gemaakt van de meiden. En om de dag af te sluiten was er nog een verrassing.. er stond een prachtig gekleurde Rolls Royce klaar en de dames werden samen met mama naar huis gereden. Wat cool was dat zeg!

Wat was dit een spannende en prachtige dag. Een genot om die blije gezichtjes van de meiden te zien. Nanki, Irma en de rest van de Wensstichting hierbij hartelijk bedankt voor deze onvergetelijke dag, om nooit te vergeten!

Liefs Henry, Jessica, Amy en Myla

​Wensstiching Drenthe wil graag de volgende sponsoren bedanken voor het mogelijk maken van deze Wensdag:

Jacqueline Zwiebel van Kreakracht te Witteveen
Restaurant Pardoes te Emmen