Op safari door Wildlands

De familie Smit ging op wensdag naar Wildlands in Emmen en schreef het volgende verslag:

Op zaterdag 29 juli was het dan zo ver: het dagje uit en we wisten niet waarheen, alleen dat wij om half elf zouden worden gehaald door Irja en Lidwien. Waar we heen zouden gaan wisten we niet.

Op de plaats van bestemming gingen we lopend naar Wildlands in Emmen......dat was een super leuke verrassing, Ricardo en zijn broertjes vonden het reuze leuk. We zijn bij een voorstelling van de zeeleeuwen geweest en we kregen drinken, super leuk en daarna zijn we bij de vlindertuin geweest was super warm, maar ook harstikke leuk alle vlindertjes en allerlei soorten ook nog.....we hebben broodjes gekregen van Irja en Lidwien harstikke lekker en een kopje koffie bij de olifantenvallei we hebben even gezeten en daar kregen we nog komkommertje van Irja en Lidwien. We zijn toen ergens naar binnen gegaan en konden we met een bootje varen was ook super gezellig en we zijn door een trein gelopen waar we de giraffen  zagen.

Nadat we de trein waren uitgelopen hebben we nog wat gedronken. Ricardo en zijn broertjes hebben nog gespeeld bij de speelplaats en we zijn nog bij de ijsberen geweest, maar die waren er niet.......daarna zijn we eruit gegaan en zijn we naar het restaurant geweest, daar hebben we heerlijk gegeten en gedronken. We hadden soep en vlees of vis
En patatjes en wortels precies wat Ricardo lust en graag eet.

Irja en Lidwien  waren super gezellig en hebben alles gedaan wat Ricardo graag wilde doen. Hij heeft zelfs cadeautjes gekregen van Max Verstappen. Alles was echt top geregeld en we zijn heerlijk verwend.

​Wensstichting Drenthe bedankt Arnold Duursma van Stads-hotel Boerland van harte voor zijn medewerking aan de realisatie van deze wensdag.