Bijzondere dag voor Quirine

We willen de wensstichting Drenthe heel erg bedanken voor de fantastische dag die Quirine heeft gehad. Door Fiona en Nadia die zich zo hebben ingezet heeft Quirine de dag van haar leven gehad. Eerst naar het Ambacht in Ruinerwold waar we koffie en taart kregen en Quirine haar eigen taart mocht maken. Zo wat was dat een leuke locatie!
Daarna mochten we bij Bakker Bart alles bestellen wat we lekker vonden????Dat was smullen en ook Sebastiaan de eigenaar kwam nog even een blik werpen op Quirine die vol enthousiasme zat te smikkelen.
Dat was nog niet alles! We gingen door naar Havelterberg.
Er was een heel lief gezin die paarden heeft en waar Quirine een paard mocht versieren FJURY. Ze vond het gezellig en heeft met de kinderen van het gezin een leuke quiz gedaan waarmee ze kadootjes kon winnen. En dat lukte goed alle vragen goed beantwoord en dus heel veel leuke presentjes die ze mocht uitpakken bij de openhaard. Heerlijke koffie met lekkers werd ons aangeboden. Wat een lieve mensen!!! Op het einde van de dag zijn we uitgenodigd om naar Sakura Mura te gaan waar we heerlijke sushi hebben gekregen en op het einde werd er op de tafel een ijsje gebracht met vuurwerk. Ook werd voor Quirine een heerlijke mocktail gemaakt.
Dit was om een dag om nooit te vergeten! Quirine heeft een hele mooie herinnering erbij gekregen waar nog heel lang over gepraat zal worden.
Namens Chri,s Quirine en mij willen we de Wensstichting Drenthe heel erg bedanken en succes wensen met alle nieuwe wensen die ze gaan laten uitkomen voor mensen die daar recht op hebben.
BEDANKT????

Vanuit Wensstichting Drenthe bedanken wij alle mensen en bedrijven die deze wensdag mede mogelijk hebben gemaakt: Bakker Bart Meppel, Het Ambacht Ruinerwold en Sakura Mura. Deze wensdag werd mede mogelijk gemaakt dankzij de donatatie van de Pokerrun 2022.