Even een brandje blussen ......

Vorige week heb ik contact gezocht met wensstichting Drenthe. Mijn wens is om samen met onze 2 gezinnen een fotoshoot te doen en twee grote foto's op aluminium voor op de muur. Om een mooie herinnering te maken voor Leon zijn Mama Esther en broertje Ivo en ons gezin.

Leon is ernstig ziek en wordt ook niet meer beter.
Alle momenten die wij nog samen met hem kunnen vast leggen en mee kunnen maken zijn voor mama, broertje Ivo, oom, tante, neefje en nichtje fantastisch. Zodat wij voor altijd ons lieve mooie kleine mannetje in ons midden hebben
en liefdevol aan hem kunnen terug denken.
 Wensstichting Drenthe heeft na mijn bericht gelijk actie ondernomen.  Een week later was het dan ook al zo ver. We werden opgehaald door Tuttemien met een vrolijk melodietje met de vraag of wij met haar mee willen gaan naar beneden. Beneden aangekomen zien wij tot onze grote verbazing allemaal leuke spelletjes staan , een poffertjeskraam en een super mooie grote brandweerauto.
Dat vonden de kinderen natuurlijk fantastisch, ze mochten in de brandweerauto kijken met de waterslang spuiten en een rondje rijden door Assen.
Bij terugkomst konden de kinderen bij Tuttemien ballonfiguren uitzoeken, poffertjes eten en spelletjes doen.
En ondertussen werden er een heleboel foto's gemaakt.
We zijn ook nog even naar een bruggetje gelopen en een trappentorentje om daar met zijn allen op de foto te gaan.
Na het foto's maken konden we nog meer poffertjes eten en nog een paar spelletjes doen, om even later voldaan naar huis te gaan.

Wensstichting Drenthe heeft dit super gedaan.
Met mooie verassingen er bij. Tuttemien, Fun en Feestverhuur, de fotograaf en niet te vergeten de brandweerman met zijn brandweerauto!
Leon, Ivo, Matthijs en Lisa hebben hier super van genoten en wij natuurlijk ook!
Wij zijn dan ook super nieuwsgierig naar het fotoboek en de foto in het groot.

Wensstichting Drenthe dank je wel dat jullie dit voor ons  op zo’n korte termijn hebben kunnen regelen.

Liefs Carina.

Namens onze stichting willen we de volgende sponsoren hartelijke bedanken voor hun bijdrage aan deze wensdag: