Op schrikkeldag uit de bocht en door de lucht!

Wij, Petra en Nanki, belden om half 1 aan bij Declan thuis aan.

Daar stond hij al klaar, samen met zijn vriend, in afwachting van waar we naar toe zouden gaan. Declans ouders en opa waren ook gereed voor vertrek. Met twee auto’s gingen we op weg naar Groningen, maar dat wisten Petra en ik alleen. Hoewel……..Declan had het vast ook gauw door, want het ritje naar Groningen kent hij als geen ander! Declans moeder, die bij Petra en bij mij in de auto zat, had nog geen idee, ook nog niet toen we de afslag naar Kardinge namen. We stopten bij het kart- en bowlingcentrum, waar we gastvrij ontvangen werden. Nadat de jongens zich hadden aangemeld voor het karten was het wachten op een oproep. De “bivakmutsen” voor onder de helm werden opgezet en al gauw kwamen hun namen op het scherm en mochten ze zich gereed maken. Declan had nog niet eerder gekart, dus het was wel even wennen, maar de snelheid kwam al gauw. Na de eerste heat dronken we samen wat, waarna er nog een ronde gekart werd.

Om vier uur reden we weer naar Emmen, naar Urban Jump. We hadden gereserveerd voor een uur, maar de jongens mochten anderhalf uur springen, duikelen, een “paalgevecht” houden, salto’s maken etc. Er moest af en toe wel even een drinkpauze gehouden worden, maar na een snelle slok water waren ze alweer aan het springen.

Na een foto bij het logo van Urban Jump en het logo van de Wensstichting (nou ja….piepklein op de bodywarmers) stapten we de auto’s weer in, op weg naar het centrum van Emmen. Daar hebben we met zijn allen heerlijk gegeten bij Puur. Toen we afscheid namen hadden we nog een verrassing in petto: Een uitnodiging in de vorm van een waardebon, om op een open dag van Paintball Emmen, daar te komen paintballen!

Namens de wensstichting willen wij de hoofdsponsor Stichting Woonservice en de overige sponsoren hartelijk bedanken voor hun bijdrage: