Als je autopet maar goed zit!

14 december was de wensdag van Vince.

Vince is een liefhebber en kenner van exclusieve auto’s.

Elk merk en model heeft zijn interesse.

Zijn wensdag moest dan ook iets zijn met auto’s daar was hij zelf heel duidelijk in.

14 december was Vince al vroeg wakker  en zat kant en klaar met zijn Ferrari pet want ca 9.15 uur zou hij worden opgehaald door Edith en Inge.

De spanning steeg toen de minuten weg tikten op de klok.

Edith en Inge kwamen met een mooie VW Touran, maar de verassing was super groot toen Arjen de straat in kwam rijden met een Tesla Model S.

En hij mocht zomaar met Arjen een ritje maken, en papa mocht ook mee.

De rolstoel van Papa mocht mee in de Touran.

De rit ging  richting Assen om via de A28 naar van de valk in Zwolle te rijden, daar werd wat gedronken en de Tesla geladen.

En er stonden daar nog veel  meer Tesla’s Vince keek zijn ogen uit.

De rit werd vervolgd richting Utrecht om daar  een grote showroom vol exclusieve autos’s te bewonderen.

Hij mocht  tot zijn grote verassing een ritje maken in een MClaren  570S spider en ja dat kon natuurlijk niet met zijn Ferrari pet dus kreeg hij een MClaren pet op.

Hij kreeg vele boeken en brochures  een Morgan modelauto een prachtige pen en een poster.

Zijn dag kon al niet meer stuk.

De dag was nog niet om dus werd de rit vervolgd naar Hilversum daar stonden prachtige Ferrari’s Aston Martin’s  en een Fisker Karma op hem te wachten, en ja daar kwam hij binnen met een MCLaren pet en dat kon niet dus kreeg hij daar een Ferrari pet en een Aston Martin Pet/ red  Bull. En veel posters en folders.

Het werd intussen al donker en het weer werd er niet beter op dus tijd om richting het noorden te rijden.

In Assen werd nog gestopt bij Bella Italia om de hongerige maag te vullen met een heerlijk pizza.

Om ca 21 uur was Vince weer thuis helemaal vol met verhalen en ervaringen.

Een dag om lang van na te kunnen genieten.

Met grote dank aan iedereen die op welke manier dan ook een bijdrage heeft geleverd om een grote smile op het gezicht van Vince te toveren

Namens Wensstichting willen wij graag de volgende sponsoren hartelijk danken:

Hoofdsponsor: Stichting Woonservice

Century Bedrijfswagens Assen