Een dag vol vervoer

Prachtige auto's en een koets voor Thomas en Maartje

Soms kan in een fractie van een seconde je hele leven op de kop staan. En dat is ook gebeurd.....

Onze superheld PAPA werd onverwacht uit ons leven weggerukt. Door een lieve vriendin die Wensstichting Drenthe inschakelde hebben wij, Thomas en Maartje een super mooie dag gekregen.

Even een lichtpuntje dat we soms zo hard nodig zijn!

Onze dag begon al vroeg. Om 8 uur stond er een limousine klaar en die bracht ons naar Emmen. Daarmee werd Maartje naar House for Hair gebracht en daar werd ze omgetoverd tot een prinses met prachtige haren en een mooie jurk. Bij de kapper werd ze opgehaald met een prachtige koets van manege De Eekwal. Wat had ze een bekijks.

Voor Thomas stond er een heuse Mercedes G klasse klaar van Automobielhuys Misker. Hij werd na een toeristische rit door Jan-Aart bij Dealerauto's Emmen afgezet en mocht daar alle juweeltjes bekijken en daarna nog rijden in een Austin Marten en tot slot werd hij in een Lamborghini naar het volgende adres gebracht. Hoe stoer is dat!

Daarna door naar escaperoom Emmen. En ja het is ons gelukt, we zijn er weer uitgekomen.

Na het harde werken kregen we een heerlijke lunch bij van der Valk Emmen, waarna ons middag programma begon.

Een echt graffiti schilderij maken met Karin Siebring, een graffiti artiest. Na de uitleg mochten we aan de slag. Met wat hulp, tips en tricks hebben ze er een prachtig schilderij van gemaakt. Van alles wat aan hun held papa doet denken!!!

En..................als afsluiter ook nog eten bij Puur.

Wat een bijzondere dag!

Aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt dank jullie wel ❤️

Liefs; Thomas en Maartje Ritsema