Bijzondere ontmoetingen

Een dagje weg met de wensstichting

Op zaterdag 18 maart was het eindelijk zover! Ik en Jaycelynn gaan op stap met de wensstichting. We zijn best wel zenuwachtig omdat we niet weten wat we gaan doen.

We moesten op tijd klaar staan omdat we vroeg weg zouden gaan. Toen de begeleiders van de stichting er waren moesten we nog even wachten, wat wel best wel gek vonden.

Maar toen kwam er ineens een sportwagen aan, een echte Porsche. En daar mochten we in meerijden naar de eerste bestemming!

Toen we daar aankwamen hebben we allemaal mooie motoren bekeken en lekker gegeten. Broodjes van de bakker Schoemaker.

Daarna moesten we naar de volgende bestemming en we gingen in een grote Dodge Ram! Heel erg stoer!

Op de volgende bestemming gingen we crossen, bij Natuurlijk crossen, op de crossmotor. We moesten een heel parcours rijden en we mochten steeds sneller. Jaycelynn is nog een paar keer gevallen haha! Gelukkig zonder brokken.

Hierna moesten we snel weer door naar de volgende activiteit, we kregen een hele mooie tas met leuke spulletjes en eten en drinken en gingen weer rijden. We kwamen aan bij varkensboerderij Nieskes Erf waar we biggetjes mochten vasthouden en aaien. En we hadden geluk, want er werd toen we binnenkwamen ook nog een biggetje geboren, we mochten toen de mevrouw van de boerderij meehelpen! Dat was heel erg leuk en spannend. Voordat we weggingen gingen we nog snel met de mamavarkens op de foto. Die waren heel erg groot!

We hadden hierna best wel honger en dat kwam goed uit, want we gingen uit eten in Zwolle bij Cucaracha, een Mexicaans Restaurant. En dat is ons lievelings eten! We hebben heel lekker gegeten alleen onze vader had vlees met chocoladesaus.. Bah!!

Na het eten was het de beurt voor de laatste verrassing. We moesten eerst nog een stukje lopen en kwamen aan bij het Zwolse theater. Daar moesten we nog even in de rij staan en wachten op een kaartje. Toen we binnen waren werd ons verteld dat we naar de voorstelling van André Kuipers gingen! Dat was heel erg leuk! Hij ging vertellen over de ruimte en ruimtereizen. En hij was heel erg grappig.

Toen het afgelopen was dachten we dat we weer naar huis zouden gaan, maar we moesten van de begeleiders nog even wachten. En toen ineens kwam iemand vertellen dat we nog met André Kuipers mochten praten en op de foto mochten! We waren ineens heel zenuwachtig! Maar dat was niet nodig, want hij was erg aardig en heeft onze vragen ook beantwoord en we hebben heel veel foto's kunnen maken.

Daarna was het wel tijd om te gaan want het was al elf uur! We zijn in de auto terug naar huis bijna in slaap gevallen en de volgende dag hebben we heel lang uitgeslapen!

Het was een hele mooie dag en we hebben het er nog steeds over!

Groetjes Djayden en Jaycelynn

Namens de Wensstichting willen we de sponsoren voor deze dag heel erg bedanken.