Een POWER dag voor Joël

POWER!!!!

Wij [Joël, Mees en Marianne] werden opgehaald met een Dodge Ram.” Dat is zo'n vet coole auto met van die grote wielen”, zegt Joël. We hebben daar lekker in rondgereden en zijn bij het oude werk van mama langs geweest. En daarna bij oma, maar die was er helaas niet. We hoorden later dat ze ons wel heeft zien rijden. Toen we terug kwamen stond er een heel leuk oud volkswagenbusje klaar om ons mee te nemen naar .... geen idee! We kwamen aan in Giethoorn waar we heerlijk hebben gevaren en op een eiland hebben gepicknickt . Mees en Joël mochten ook varen en dit ging heel goed. Dappere kapiteins!  Daarna zijn we naar de Drentse Koe geweest, waar we onze energie nog even lekker kwijt konden en we hebben daar wat gedronken. Toen het tijd was om te gaan waren we al wel moe. Maar toch gingen we nog wat eten bij de KFC en tot mijn verbazing waren Rianne en Daniël daar ook, wat een gezelligheid. Na lekker te hebben gegeten zijn we naar huis gegaan en daar hadden de dames nog een verrassing. Cadeautjes, wat zijn we verwend en wat hebben we genoten.

Het was een fantastisch dag!
Joël, Mees en Marianne.