Elina maakt van K3 voor even K4

Toen kwam het hoogtepunt: het concert van K3

Maandag 10 juni 2019 werden Elina, mama en oma opgehaald door Anita en Nanki van Wensstichting Drenthe en zijn we naar Plopsaland Coevorden gegaan. In Plopsaland heeft Elina heerlijk gespeeld en is ze in de draaimolen geweest, in de K3 disco, van de grote glijbaan, in de kikkers van Bumba, ook is ze met Maya de bij en Wicky de Viking op de foto geweest! We hebben heerlijk gegeten in Plopsaland en daarna nog weer gespeeld.

Toen kwam het hoogtepunt: het concert van K3. Elina heeft heerlijk met alle liedjes meegezongen en gedanst. Wat een super leuke verrassing en wat heeft ze genoten. Na het concert was er nog een verrassing en dat was een meet en greet met de meisjes van K3. Hanne, Klaasje en Marthe hebben hun handtekeningen gegeven en Elina mocht met ze op de foto en een high five geven. "Wat waren de meisjes lief he" was de reactie van Elina toen we weg gingen!! Ook zijn we nog naar Emmen gegaan naar pizzeria Sardegna waar Elina heerlijk pizza heeft gegeten en die mocht ze zelf maken. Na de pizza nog heerlijk een ijsje gegeten bij Toscane en toen die op was gingen we naar huis en kreeg Elina nog een rugtas met allemaal cadeautjes. Wat een super leuke geslaagde dag hebben we gehad namens Wensstichting Drenthe.

Anita en Nanki, wij willen jullie heel erg bedanken voor deze onvergetelijke dag.
Speciaal voor jullie een hele dikke knuffel van Elina.

Namens onze stichting willen wij de sponsoren bedanken voor hun bijdrage:

De hoofdsponsor was de Goede doelen markt in Rolde. En verder: