Een dag als prinses door het leven!

Elin werd al op tijd opgehaald en omgetoverd tot een ware prinses. Een echt prinsessenjurk, en haar haren in een prachtig kapsel dankzij Kapsalon Knip en Krul bij Anita. Ook prachtige nagels hoorde daarbij, zo veel kleuren om uit te kiezen. Maar Elin heeft prachtige uit gezocht bij nagelsalon Marieke. Maar al dat moois moest natuurlijk vast gelegd worden op de gevoelige plaat,  en hebben Elin samen met haar moeder geposeerd op het strand bij Nijstad.  Zo’n ochtend was best intensief en was het tijd voor wat drinken. En wat een mooie versierde tafel troffen wij aan op het Paviljoen Nijstad, echt prachtig en Elin voor het super mooi, en lekker!

Helemaal bij gekomen zijn we naar een taart workshop gegaan bij Jou workshops in Hoogeveen. Heerlijk taart gemaakt, versiert en natuurlijk geproefd. Wat een prachtige en lekkere taart heeft Elin gemaakt. Als afsluiter van deze dag mocht Elin heerlijk lunchen en spelen bij de Drentse Koe.  Een mooie volle prinsessen dag voor Elin en haar moeder.

Voor deze dag willen wij de hoofdsponsor  hardloopgroep "de Gladiolen" en de volgende sponsoren hartelijk bedanken:
De prachtige prinssenjurk is gesponsord door de Bonte Koe kledingverhuur, Ruinerwold

De lunch en speelmiddag is geheel gesponsord door Speelboerderij de Drentse Koe, Ruinerwold

Het kapsel is mede mogelijk gemaakt door Kapsalon Knip en Krul

De nagels zijn verzorgd door Nagelsalon Marieke, Zuidwolde

Heerlijk gedronken bij prachtig versierde tafel bij Paviljoen Nijstad, Hoogeveen

De taartworkshop is gedaan bij Jouw Workshops, Hoogeveen