Bijzondere dag voor Rehan

Een echte WAUW dag!

Een echte WAUW dag!

Het was zover, zaterdag 12 november, de wensdag van Rehan. Met gezonde spanning reden we als gezin naar een locatie in Emmen waar wij werden opgewacht door twee lieve mensen Gerda en Jan. Met een warm welkom geven we ons over aan Gerda en Jan. Spannend allemaal.

We zijn een stukje gaan lopen. We stopten bij WILDLANDS, oh wauw. We werden hartelijk welkom geheten door vriendelijke mensen. Het werd een mooi dagje Wildlands. We kregen een hele gezellige vrijwilliger Bertus mee om ons rond te leiden. Fantastisch. Effe tussendoor wat gegeten en gedronken. En verder met een expeditie speciaal voor Rehan. Hij mocht de ringstaartmaki 's en de Vari's voeren. Beetje ongemakkelijk maar heel trots de diertjes gevoerd. De tijd vloog voorbij. Na afscheid te hebben genomen van Bertus die ons had rondgeleid. Samen met Gerda en Jan gingen we weer te voet. Effe een stukje gelopen en we arriveerden bij pizzaria Sardegna. Oh heerlijk. na zo'n intensieve en indrukwekkende dag lekker pizza eten. Rehan krijgt weer een super leuke verrassing hij mocht met de kok zelf zijn eigen pizza maken. Geweldig hoor! Nadat we heerlijk hebben gegeten komen Gerda en Jan met nog eens een verrassing: Rehan kreeg een cadeautje en zijn zusje ook. Rehan pakt het cadeautje met een grote smile uit en er zit een Ajax shirt in met Tadic erop. Oh wauw wat gaaf zeg. Zijn zusje kreeg ook een prachtig shirt met haar naam erop van glitters. Super gemaakt!

Na het eten gingen we naar de auto toe. Tijd om naar huis te gaan, dachten we, maar er kwam nóg een verrassing. Mama, Rehan en Jan reden samen weg in een auto. We reden en we kwamen uit bij het voetbalstadion van FC Emmen. Daar stapten we uit en liepen richting het stadion. Rondkijkend wat er allemaal gebeurde zei Rehan: "We gaan naar FC Emmen, wauw! Nog niet gezien dat ze tegen Ajax moesten voetballen. Ineens zag Rehan de Ajax bus staan. Oh wauw, ze moeten tegen Ajax! We werden door Lars ontvangen en kregen twee mooie FC Emmen sjaaltjes cadeau. Daarna werden we door hem het stadion in begeleid en hij bracht ons naar onze plaatsen. Wat een sfeer. We keken onze ogen uit!

Het was een fantastische wedstrijd en dat vergeet wij nooit meer. Spelers van dichtbij gezien in een woord geweldig! Na de wedstrijd werden we weer opgevangen door Gerda en Jan. We wilden een handtekening proberen te scoren van o.a Tadic, maar dat is helaas niet gelukt.

De dag vloog voorbij en we moesten afscheid nemen van twee ontzettend lieve mensen, die een prachtige dag voor Rehan en ons verzorgd hebben.

Dit zullen prachtige herinneringen blijven.

Heel erg bedankt voor deze onvergetelijke dag.

Deze dag werd mede mogelijk gemaakt door WildlandsPizzeria Sardegna en FC Emmen Noaberschap. Verder danken wij MC Motorhead Pokerrun 2022 voor hun donatie, mede daardoor kunnen wij deze mooie wensen uitvoeren.