Een vrije val, grote hoogte en snelheid

Een geweldige dag in de Efteling

Op 29 juli was het dan zover om 7.30 uur vertrokken wij met een rugzak vol met lekkers naar de Efteling. We kwamen aan omstreeks 10.30 uur, nadat de auto geparkeerd was, gingen we naar binnen en keken onze ogen uit WAT EEN GROOT PARK. Al snel vonden we de Baron, na 50 minuten wachten waren we aan de beurt, wat een vrije val en wat een hoogte en snelheid! Dit smaakte naar meer!

Na wat attracties bezocht te hebben begon onze maag te knorren en hebben we een heerlijk broodje gegeten op een prachtig terras aan het water, om vervolgens onze dag te vervolgen.

Na vele attracties bezocht te hebben zoals Vogelrok, Villa Volta, Halve maan, Python, Piruna, Joris en de draak en natuurlijk nog een keer de Baron. Na al deze belevenissen waren de benen erg moe en waren we natuurlijk hongerig en dorstig. Als afsluiter hebben we daar patat met kip en drinken genuttigd op één van de vele terrassen op de Efteling.

We hebben een fantastische dag mogen beleven met ons gezin namens Wensstichting Drenthe en even al onze zorgen kunnen vergeten.

Bedankt voor alles!

Familie Dannenberg

Namens de wensstichting willen wij de hoofdsponsor http://jcimeppel.nl/ hartelijke bedanken voor hun bijdrage.