Een wensdag in de 6e versnelling voor Jonathan

De wensdag van Jonathan bestond uit 2 delen, zijn moeder schreef hierover het volgende verslag:

Op 12 november werden we verrast door de wensstichting. Jonathan mocht met zijn vader naar de studio komen van Ziggo sport. Ze mochten een uitzending bijwonen van Pep-talk en als extra verrassing een meet & greet met Max Verstappen. Het was voor mij als moeder erg fijn om Jonathan te zien stralen. Ziek zijn is waar niemand om vraagt. Het overkomt je en je maakt er samen het beste van. Dan is het wel super mooi wanneer er mensen zijn die zich inzetten om je kind en gezin een onvergetelijke dag te bezorgen. Even een dag waarin kanker niet centraal staat.  Even in de watten gelegd worden en genieten. Zo mochten wij als gezin op 23 december een dagje naar het circuit van Zandvoort. Jonathan werd opgehaald in een gave zwarte Porsche en de rest van het gezin mocht meerijden in een stoere Tesla. Een dagje racen op het circuit met een coureur. Een fotoshoot op het strand en ter afsluiting lekker uit eten met elkaar. Wat een topteam de mensen van de wensstichting. Dank jullie wel voor deze mooie en indrukwekkende momenten. We genieten nog na van alle verhalen. Ook al gaat het gevecht door en staat de agenda alweer vol met nieuwe ziekenhuis bezoekjes. Deze mooie herinneringen pakt niemand ons meer af. Onze dank hiervoor is groot.

Namens Wensstichting Drenthe bedanken wij de volgende sponsoren voor hun bijdrage aan deze prachtige dag: