Gaby naar Attractiepark Slagharen, maar mist Jannes

Je kent alle liedjes van Jannes. Je zingt de gehele dag en je hoopt Jannes ooit een keertje in het echt te ontmoeten, maar je kunt je niet goed verplaatsen want je bent rolstoel afhankelijk en daardoor bijna niet in staat om een optreden bij te wonen. Dan zou het toch geweldig zijn om bij de opening van het nieuwe seizoen van Attratiepark Slagharen aanwezig te zijn, waar Jannes op zal treden.
Wensstichting Zalavolbate nam de uitdaging aan en bemachtigde toegangskaartjes voor het weekend van de opening en ook verleende Jannes zijn hulp om Gaby, door middel van een filmopname persoonlijk uit te nodigen. Gaby was superblij met haar uitnodiging, die ze met haar vader, moeder, broertje, zusje en oma natuurlijk graag aannam.

Omdat het een druk weekend zou worden, besloten de ouders om rond 17.00uur te vertrekken en dan alvast hun intrek in een prachtig huisje te nemen. Ze kregen een mooie gevulde Wensdoos mee, die aangeboden werd door fam. Assen van Coop Dalen en ze werden vrolijk uitgezwaaid. Vol verwachting was iedereen en toen het dus eindelijk zaterdag was, stonden alle gezichtjes gespannen. Het was ijzig koud, maar Gaby liet zich niet ontmoedigen. Ze zou Jannes gaan ontmoeten en dan kun je alles aan.
Maar wat bleek. De opening was de vorige dag om 14.00 uur al geweest…. In alle voorbereidingen, is het niet duidelijk geweest dat het optreden van Jannes op vrijdag middag plaats zou vinden. Als Wensstichting Zalavolbate konden we niets meer regelen en helaas was de teleurstelling enorm! Vader en moeder van Gaby toonden een enorme veerkracht en ze kregen de kinderen na de nodige tranen toch weer op de rit en ze hebben er van gemaakt wat er van te maken viel. Ondanks de vreselijk kou bleven ze van de attracties van Attractiepark Slagharen genieten.
We vertellen altijd hoe een wens wordt gerealiseerd en deze keer is het niet gegaan zoals we gehoopt hadden dat het zou gaan. Gaby heeft Jannes helaas niet kunnen zien, noch spreken. Ze had een hele lange brief geschreven en een mooi filmpje gemaakt, wat ze onverrichter zake weer mee naar huis kon nemen. Het weekend was leuk vond de familie, ze waren nog nooit met elkaar op vakantie geweest en daar waren ze heel erg blij mee, maar wij hopen dat we binnen nu en afzienbare tijd de kans krijgen om Gaby toch haar brief en film aan Jannes te kunnen geven...