Dames en heren, hooggeëerd publiek...Roos in het circus

We gingen naar het Wereldcircus in Carre in Amsterdam!

Roos schreef het volgende verslag over haar wensdag:

Ik werd opgehaald met een busje en we moesten wel 2 uur in de auto! Toen we in de auto zaten kregen we steeds een letter en toen we gingen stoppen kregen we een hint. Yara en Yenthe raadden het als eerste. We gingen naar het Wereldcircus in Carre in Amsterdam!

Toen we er waren hoefden we niet te wachten. We zaten op stoel nummer 41,42,43,44,45,46,47. Het was echt heel mooi. Ze gingen jongleren, touw lopen en er waren ook hondjes die trucjes deden zoals de salto en op twee voetjes lopen. Wij waren de enigen die na de voorstelling achter de schermen mochten kijken. Toen hebben we de jongleur ontmoet. Wij hebben de hondjes en de meneer ook gezien. We mochten de hondjes even aaien.

Daarna gingen we ergens wat drinken en toen gingen we weer naar het busje. We moesten een eindje rijden voordat we bij het restaurant waren. Toen we daar waren gingen we lekker patatjes en spareribs eten. Ik vond het restaurant heel leuk. Het heette Het Kabouterwoud. Er was daar een springkussen om op te springen en er waren allemaal mooie beeldjes waarvan sommigen konden bewegen. Ook was er een machine waar belletjes uit kwamen. Na het eten mochten we een cadeautje uit zoeken. En daarna gingen we weer naar huis . Toen we thuis waren kreeg ik een rugtas met cadeautjes. Ik vond het circus het allerleukst! Het was een hele leuke dag. EINDE

Groetjes Roos

Namens Wensstichting Drenthe willen we de volgende sponsoren hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze onvergetelijke dag: