Meelopen met de vrijwilligers van de dierenambulance

16 november hebben we een hele mooi dag gehad met de Wensstichting Drenthe, we werden rond 9.45 opgehaald door 2 lieve dames en we gingen met de auto op pad. Maar waar we heen gingen was een verrassing. Uiteindelijke bleek dat we op weg waren naar Pottendijk. Daar werden we hartelijk verwelkomd door Barry Kost van de M.S.V Motodrome met fris voor Collin en koffie en thee voor ons. Collin kreeg les van Jesse en leerde hoe hij de motor in bedwang moest houden. Collin vond motorcross super GAAF! We hebben zelfs een aanbod gekregen om nog een keer terug te komen als het wat warmer is. Ondanks de kou hebben wij echt genoten. Hier hebben wij ook een heerlijke lunch aangeboden gekregen.

Weer in de auto gestapt en op weg naar huis dachten wij, maar dat was niet het geval, we gingen naar de Dierenambulance in Angelso. Collin houdt veel van dieren en hier mocht hij een middag meelopen met de vrijwilligers van de dierenambulance Zuid-Oost Drenthe. Collin heeft hier erg genoten en heeft goed meegeholpen met de dames. Eerst een poesje een bandje omdoen omdat hij al een paar dagen in Angelslo rondliep. Toen een melding op de website gezet en daar kregen ze te horen dat vermiste poesje in Klazienaveen woonde. Ze hebben het poesje naar de baasjes gebracht. En daarna een grote donatie opgehaald bij ‘’Het Buurthuuske’’. Ook heeft hij geholpen bij het verzorgen van hele kleine egeltjes,  dit vond hij geweldig.

Maar dit was nog niet alles, als afsluiter van de dag gingen we naar  Su Sardu waar we zeer gastvrij werden ontvangen door de baas en waar we heerlijk hebben gegeten. Collin had [uiteraard] een grote PIZZA met salami, waar hij heerlijk van heeft gesmikkeld.

Wij, Collin, Ester en Ramon willen iedereen van   Wensstichting Drenthe, M.S.V Motodrome ,MX Julian service motorsport center de dierenambulance ZuidOost Drenthe en Su Sardu  bedanken voor deze SUPER mooie dag, Collin heeft super genoten.

Groeten Collin, Ester en Ramon

Namens onze stichting willen wij de sponsoren van deze dag zeer hartelijk bedanken voor hun bijdrage!
Ten eerste natuurlijk de hoofdsponsor Loon en grondverzetbedrijf Wolken Nieuw-Schoonebeek.

En verder Motodrome EmmenDierenbescherming zuidoost-drenthe en Susardu