Niet Heel Holland bakt maar Bakker Joey bakt!

Vrijdag 31 januari, de dag dat Joey zijn verrassingsdag had. Een tijdje ervoor waren Nanki en Gerda van de Wensstichting Drenthe bij ons thuis geweest om kennis te maken met Joey en om te horen wat Joey allemaal leuk vond….

Op 31 januari was het dan zover, Nanki en Gerda zouden om half 12 bij ons zijn met een heerlijke lunch. En heerlijk was het zeker, frikandellenbroodjes, broodjes met kaas en worst, verse jus en fruit, aan alles was gedacht.

Ook fotograaf Henk was mee.

Na de lunch zouden we op pad gaan maar opeens hoorden wij een sirene van een brandweerauto en die stopte bij ons thuis. De brandweerman Alex-Jan kwam Joey ophalen voor een rit in de brandweerauto. Joey vond het geweldig!

Hij bracht ons naar Klijndijk, naar borduurbedrijf Paping. Hier heeft Joey, omdat hij heel gek is van petten, een mooie pet en een schort met zijn eigen naam er op geborduurd. De schort zou hij later nog nodig hebben….spannend….

Hierna reden we naar Emmer-Compascuum en we stopten bij bakkerij Drenth. Hier kon Joey als een echte bakker aan de slag, hij bakte heel veel koekjes en ook nog een lekkere taart met rode slagroom.

Ondertussen moest er natuurlijk wel wat gedronken worden en we mochten van de bakker allemaal een gebakje uitkiezen.

Nadat de koekjes en de taart goed ingepakt waren namen we weer afscheid van de bakker en reden we door naar Noord-Sleen naar restaurant Wielens.

Hier kregen we een heerlijke maaltijd geserveerd. Joey werd al aardig moe van alle verrassingen maar tot slot kreeg hij nog een kado, een magazine van Dylan Haegens en een kaart met de handtekeningen van Dylan en zijn team, Joey was erg onder de indruk.

Ook kreeg hij nog een rugzak mee van de Wensstichting vol met allemaal kadootjes.

Het was een super leuke dag en wij hebben allemaal erg genoten.

Wij willen Nanki, Gerda en Henk dan ook bedanken voor de reuze gezellige dag.

Groetjes: Joey, Paul en Ina Fik.

Voor deze dag willen wij onze hoofdsponsor Protestantse gemeente Emmen en de volgende sponsoren hartelijk  bedanken: