Lasergamen en voetbalhelden

Zondag 7 april was het zover!

Op zondag 7 april  en op dinsdag 30 april zijn Jennifer, Bryan en Valerio aangenaam verrast met een tweeledige wensdag, waarover moeder Diana het volgende heeft geschreven over het eerste deel:

Zondag 7 april was het zover!
We werden 's morgens om kwart over tien opgehaald door chauffeur Erik in een mooie BMW. En door Gerda en Elly en Henk de fotograaf.

We reden naar Park Sandur in Emmen en hebben daar met elkaar gelasergamed. Dat was echt super: De jongens tegen de meiden. De jongens hebben natuurlijk van de meiden gewonnen.
Toen dat klaar was gingen we naar Elly haar huis om te lunchen en daar wachtte Nanki ook op ons en kregen de kinderen cadeaus. De lunch werd ons aangeboden door Albert Heijn Klaver Kortwijk in Sleen. Achter het huis werden ook een paar foto's gemaakt van ons gezin. Maar dat was nog niet alles. Bij Elly haar huis kwam ook de volgende verrassing: een Cajonworkshop van Peter Deiman. Wat was dat tof om te doen! We hebben verschillende liedjes geleerd van hem. Toen dat klaar was zijn we weer met elkaar in de auto gestapt en reden we naar Bowl & Fun in Emmen. Daar mochten we nog een uurtje bowlen. En de kinderen werden nog een keer verrast. Onze zoon kreeg een goocheldoos en de twee oudere kinderen een tegoedbon. Als laatste verrassing gingen wij met elkaar uit eten bij Wereldrestaurant Puur in Emmen. Wat hebben ze daar veel keuzes! We hebben heel veel dingen geprobeerd om te eten en onze jongste vermaakte zich prima in de bioscoop daar.

We zijn naar huis gebracht in de Rolls Royce van Hotel ten Cate en deze werd bestuurd door Jasper Ten Cate.
Al met al was het voor ons een dag om nooit te vergeten. Bedankt Gerda & Elly & Nanki en de rest voor deze top dag!

Groetjes, Diana & Nico & Kinderen

De Wensstichting had voor de kinderen nog iets geregeld, maar dit kon organisatorisch niet op dezelfde dag plaats vinden. Daarom werden de kinderen op 30 april nog een keer opgehaald door Elly en Gerda. Ze wisten nog helemaal niet waar de reis naartoe zou gaan. En wat schetste hun verbazing? Ze gingen naar het stadion van FC Emmen: 'De Oude Meerdijk'. Daar werden ze verwelkomd door Marcel Sulman, die ons een rondleiding gaf door het stadion. We zijn zelfs in de VIP lounge geweest. Daarna kregen de kinderen alle drie een trainingsshirt van FC Emmen aangeboden door Stichting Noaberschap United.
Na de rondleiding mochten de kinderen naar de training kijken en na afloop bij alle spelers en trainers handtekeningen scoren en natuurlijk op de foto. Zo hebben ze o.a. de handtekeningen gekregen van: Michael de Leeuw, Caner Cavlan, Nick Bakker, Jafar Arias, Glenn Bijl, Anco Jansen en de naar Ajax vertrekkende keeper Kjell Scherpen.

Als kers op de slagroomtaart was daar ook ineens Soufiane Touzani, van Tiki Taka Touzani op RTL7. Touzani is een balkunstenaar en een hele bekende vlogger op YouTube. Van hem kregen ze natuurlijk ook een handtekening en mochten met hem op de foto. Bij de auto werd nog even een flesje drinken genuttigd, waarna ze weer enigszins gekalmeerd van alle indrukken weer naar huis werden gebracht. Ook dit was weer een zeer geslaagde dag met vele ontmoetingen wat hun kinderharten weer sneller deden kloppen.

Namens Wensstichting Drenthe willen we de volgende sponsoren hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze onvergetelijke dagen:
Hoofdsponsor: De Goede Doelen Kerstmarkt 2016 (onder verantwoording van: Stichting Behoud Rolder Kerk)