Van fotoshoot tot paardendraaimolen; de Wensdag van Amira en haar dochters

Op vrijdag 21 oktober werden R, R, R en hun moeder van huis opgehaald door Irja van Wensstichting Emmen. Ze reden naar Parc Sandur, waar Nanki, ook van de Wensstichting, hen opwachtte en er kennis werd gemaakt met Wiebe, een echte fotograaf.

Er werden fotoshoots gemaakt, binnen tussen de tropische planten en buiten op het bruggetje bij de kinderboerderij. Daarna was het tijd voor een drankje, nadat ook Bert erbij was gekomen. Hij werd voorgesteld als de chauffeur voor de rest van de dag. De vier dames mochten in de luxe auto van Bert stappen en werden naar attractiepark Slagharen gereden, gevolgd door Irja en Nanki.

Nou, daar was genoeg te doen. Het was wel druk en ze moesten best lang wachten om in de trein te kunnen stappen, maar gelukkig was er nog wel tijd over voor andere attracties. o.a. de kabelbaan. Tussendoor werden er gegeten en gedronken van wat er uit de rugtas van Irja tevoorschijn kwam. Toen het ging regenen gingen ze wat drinken en daarna naar een show met paarden en ook kijken naar een 4Dfilm. Er werden nog een paar rondjes in de paardendraaimolen gemaakt. En....ook nog even in het reuzenrad, ook al was ie nat!

Het was koud geworden, maar door de chocolademelk warmden ze weer wat op.
Om zes uur stond de taxi weer klaar. Die bracht ze naar MacDonalds in Emmen, waar ze na het eten, nog een interessante en leuke rondleiding kregen achter de schermen. Dat was zelfs voor Irja en Nanki een verrassing! Thuisgekomen was er voor ieder nog een cadeau: een rugtas met wat leuke spulletjes erin!

Ra:
Het was heel leuk, de rondleiding in de MacDonalds, in de auto, Slagharen en de fotoshoot.

Ro:
Ik vond het superleuk! Die dag voelde ik me speciaal, een ster. Ahaha. De hele dag was top! Ik kan wel verder schrijven enz.  Maar ik heb geen zin en ben moe. In elk geval bedankt!

Ri:
Ik vond het super leuk. De McD was super en bij Slagharen. Ik ben superblij.

Wensstiching Drenthe wil graag de volgende sponsoren bedanken voor het mogelijk maken van deze Wensdag:

Wiebe Veenstra van Wiebefotografie
Autoworld van Boven te Emmen