Met een brandweerauto naar Drouwenerzand

Wat vond ie het spannend en ging de dagen aftellen.

De moeder van Dylano schreef het volgende verslag over zijn wensdag:

Op zaterdag 20 april was het dan zover, de wensdag van onze topper!
Een weekje voor de wensdag kreeg Dylano een uitnodiging van de Wensstichting Drenthe en daarin stond dat er een verrassingsdag voor hem gepland stond. Wat vond ie het spannend en ging de dagen aftellen.
Om 10.00 uur ging de deurbel, daar stonden twee lieve vrouwen van de Wensstichting, Gerda, Lidy en natuurlijk fotograaf Metha.

Koffie was geen tijd voor, want om 10.10 uur hoorden we een luide sirene voor ons huis, Dylano ging meteen kijken wat dat was. En ja hoor, daar stond een brandweerauto en wat vond hij dat interessant! Mama, papa, brandweerauto!!! Eerst even kennismaken met de brandweerman en natuurlijk op de foto. Daarna mochten we de brandweerauto in en werden we ergens naartoe gebracht. Waar we heen zouden gaan was totaal een verrassing. Dylano was onderweg druk in gesprek met brandweerman Alex-Jan haha. Op een gegeven moment zagen we aan de linkerkant een pretpark, we gingen naar Drouwenerzand! Daar aangekomen, mocht Dylano nog even het brandweeruniform aan en de helm op en natuurlijk daarmee nog even op de foto. Wat genoot hij daarvan! Daarna afscheid genomen van de brandweerman en hebben hem hartelijk bedankt. Daarna zijn we het park opgelopen, gelijk maar een terrasje uitgezocht in de zon en Dylano mocht zich uitleven!

Heerlijk gespeeld en genoten van alle attracties, patatjes en snack gegeten en ook nog een ijsje gehad. en toen was het ook alweer tijd voor de volgende verrassing!
Mama mocht in de cabrio met open dak! Wauw dat was gaaf! We reden weer richting Emmen, en waren vlakbij Wildlands... Ik dacht, zullen we daar heen gaan? Dat zou Dylano echt wel geweldig vinden... En ja, we gingen echt naar Wildlands!!! Eenmaal daar aangekomen stond er een hele lieve vrouw Trijnie (vrijwilliger Wildlands) ons op te wachten en heette ons welkom. Dylano mocht de ringstaartmaki's voeren! Dat vond ie echt geweldig! Er sprongen zelfs nog 2 ringstaartmaki's bovenop hem! zo leuk! Daarna liepen we een ruimte in waar een dierenverzorger ineens met een slang (een koningspython) aankwam! Dat was wel even schrikken voor mama haha! Gelukkig vond Dylano het erg interessant maar ook wel een beetje spannend. Hij mocht de slang aaien, en zelfs nog om zijn nek.
Verder nog heel wat dieren bekeken, gespeeld, wat gedronken, gevaren in de bootjes, rondje gereden in de truck (safari gedeelte). En toen was het ook alweer tijd om richting de uitgang te lopen. En natuurlijk afscheid genomen van Wildlands vrijwilliger Trijnie die ons die middag zo goed opgevangen had. Bij het weggaan kreeg Dylano nog een souvenirtje mee.

En als afsluiter hebben we heerlijk gegeten bij Wereld Restaurant Puur in Emmen!!
Wat hebben wij van deze dag genoten.  Jullie hebben een kinderhart zo blij gemaakt, die lach bleef maar op zijn gezicht! Wij willen iedereen nogmaals ontzettend bedanken die deze leuke dag mogelijk hebben gemaakt!

Heel veel liefs,
Suleika (moeder van Dylano)

Namens Wensstichting Drenthe willen we de volgende sponsoren hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze onvergetelijke dag: