De wensdag van Natascha en Suzanne

Verslag van Natascha en Suzanne

De wensdag van Natascha en Suzanne, 22 oktober 2016.

Het was voor Natascha en Suzanne een verrassingsdag; buiten hun om is er een dag gepland, ze wisten alleen dat de Wensstichting zou komen en verder wisten ze van niets. Deze wensdag is voor hen aangevraagd omdat hun zus Chantal in 2015 plotseling is overleden, wat veel verdriet gaf en een moeilijke tijd voor hen is geweest.

Als eerste werden de dames verrast met een visagiste, en werden de twee dames opgemaakt, wat zagen ze er mooi uit. Ook was er een fotograaf en die heeft dit allemaal vast gelegd op de foto. Toen de dames klaar waren zijn er buiten nog mooie foto’s gemaakt. Toen ze weer naar huis kwam lopen stond daar de familie en een grote limousine, wat een verrassing. Samen met de dames van de Wensstichting en de fotograaf in de limo rijden, waarheen was nog een verrassing. We kwamen aan bij het dolfinarium, daar als vip gasten mooie plaatsen bij de voorstellingen en ook nog fotoshoot gehad. Weer met de limousine naar huis, en vanuit daar nog lekker uit eten geweest.

Het was een bijzonder leuke dag waar iedereen van heeft genoten.

Bedankt voor deze mooie dag,

Natascha en Suzanne

Wensstichting Drenthe wil graag de volgende sponsoren bedanken voor het mogelijk maken van deze Wensdag:

Charlene Torres (visagie)
Jonna Lubberts (fotografie)