Elvira in het zonnetje!

Wens van Elvira

Donderdag 11 november kregen we een lief kaartje van het wensteam Wensstichting Drenthe  gericht aan Elvira, 1 van de teksten wat er op stond; het enige dat je hoeft mee te nemen is een goed  humeur en of we om 9 uur zaterdagmorgen 13 november klaar wilden staan.

Zaterdag 13 november
6.15 stonden we op, koffie, thee drinken, broodjes, douchen etc., om 8 uur waren we eigenlijk al klaar om te vertrekken. We werden opgehaald om 9 uur door Anita van de Wensstichting, we moesten haar maar achterna rijden om Petra ook van de Wensstichting op te halen. We reden in Emmen de parkeerplaats op tegenover het treinstation vlakbij de Jumbo. Esmée maakte lachend de opmerking, “we gaan met de trein”. Elvira  daarentegen maakte de opmerking “is dit nou de verrassing winkelen bij de Jumbo met ons allen? Maar niets van dat alles was waar, er was namelijk een afspraak bij Creativo Haarmode gemaakt en kapster Chantal zou Elvira haar haar mooi opmaken met veel glitters. Het resultaat mocht er zijn en ze was er heel blij mee . Dit was de eerste verrassing. Op weg naar de volgende verrassing .  Het was niet moeilijk te raden want we reden de parkeerplaats op van Wildlands.
Petra en Anita gingen ons aanmelden bij de servicebalie van Wildlands, er kwamen 2 vrijwilligers van Wildlands en zij zouden ons de  hele dag vergezellen.  Ze hebben ons alles van Wildlands laten zien. Ook mochten we achter de schermen kijken. Bij de olifanten mochten we komen waar anders alleen verzorgers komen, 1 van de olifanten was oervervelend en blies iedere keer met zijn slurf naar de verzorger, terwijl zij ons een presentatie gaf over de olifanten. Elvira kreeg van Anita en Petra een aapje, dat was voor haar ook een verrassing en ze heeft hem ook al die tijd vastgehouden in haar rolstoel. Het aapje kreeg de naam PetraAnita.
Toen het koffie/thee tijd was hebben we met zijn allen heerlijk gezeten in de Jungola met een heerlijke muffin, aangeboden door Wildlands. Toen ging de ontdekkingstocht door Wildlands weer verder. Om 13.30 hebben we een lekkere lunch gehad bij Momma’s restaurant te Wildlands. We kozen allemaal een wrap uit, met daarbij drinken. We waren nog niet klaar en hadden nog niet alle dieren gezien, toen we bij de ijsberen waren had  Elvira even een dipje en wilde weer naar huis omdat ze moe was. Maar ff later kreeg ze weer een opleving en wilde ze wel alles nog zien. Als afsluiting hebben we met zijn allen gegeten bij Travellers Taste bij de uitgang van Wildlands. Toen kwam er nog een verrassing voor Elvira want ze kreeg cadeaus van Wildlands en van de dames van het wensteam Wensstichting Drenthe en uiteraard werd haar grote zus Esmée hierbij niet  vergeten en ook zij kreeg cadeaus. Inmiddels was Wildlands bijna dicht en gingen we allemaal moe naar de parkeerplaats terug. Daar hebben we afscheid van elkaar genomen en zijn we naar huis gegaan. We kunnen terugkijken op een hele mooie, goed verzorgde verrassingsdag.
Ik zeg namens ons 4en dank jullie wel!