Elle en Suze beleven een prachtige wensdag!

Wens van Elle en Suze

Zaterdag 29 januari was het dan zover: de wensdag voor Elle & Suze. We werden om 09.30 uur opgehaald door Gerda en Tineke. Wat was het spannend om geen idee te hebben wat ons die dag te wachten stond. Eerst reden we naar Bakker Joost in Odoorn. Daar kregen de meiden een stoer schort om en mochten ze helpen met het kneden van deeg. Ook kregen we daar een enthousiaste en leuke rondleiding. We sloten ons bezoek af met het smullen van een zelf versierd gebakje. De dag begon dus al goed! Vervolgens ging onze reis verder naar Restaurant de Deel in Sleen, daar kregen we een heerlijke lunch. Elle en Suze werden enorm verrast met persoonlijke post, een pet en een drinkbeker van idool Dylan Haegens. Wow wat waren ze blij. Elle heeft haar pet de rest van de dag natuurlijk niet meer af gedaan. Na de lunch gingen we door naar MFC de Brink waar de volgende verrassing stond te wachten: een dansworkshop van Eva. Wat een feest! De meiden kregen prachtige outfits met zelfs een tule rokje met lampjes. Het kon niet op! Het dansen kon beginnen. Wat een vrolijkheid! Na de dansworkshop kwam goochelaar Mitch Durbank optreden. Wat magisch! We zijn er nog niet over uit hoe die kaart met Suze's naam opgevouwen in het kistje kwam. Ontzettend leuk! Na het bezoek aan het MFC reden we richting Aelderholt in Aalden voor een uurtje uitrazen in de indoor speelhal. Een groot succes! Toen ging de grote wens van Elle in vervulling: we sloten de dag af bij Restaurant Puur in Emmen. Moe, maar heel voldaan zijn we uiteindelijk weer naar huis gereden. Wat hebben Elle en Suze genoten! Wat was het een prachtige dag. Nog niet genoemd, maar wij willen Maatschap H.J. Kersten en C.H. Kersten-Ensing bedanken voor het sponsoren van de prachtige bakkers- en dans outfits! We zijn iedereen die aan deze dag hebben meegewerkt ontzettend dankbaar.
Gerda, Tineke en Nanki: bedankt voor de leuke, gezellige begeleiding!