Een heerlijk bedankje van Tygo

“Dingdong”,  ging de bel. Daar staat een jongetje voor de deur met een grote lach op z’n gezicht. Ook staan er 2 stralende ouders en een zusje achter hem. Het jongetje heet Tygo en hij wil Wensstichting Zalavolbate nogmaals bedanken voor de prachtige dag, waarop hij z’n grote idolen mocht ontmoeten! De ontmoeting met zijn superhelden van Racoon tijdens Retropop 2013 was supergeweldig mooi en dat wil hij ons nog een keertje laten weten, door middel van een overheerlijke taart, die wij natuurlijk met liefde in ontvangst namen.
En bij de eerste vergadering die we zullen hebben, zal het ons zeker smaken en zullen ook wij weer terugdenken aan de wens, waarbij Tygo oog in oog kwam te staan met de bandleden van Racoon!