Met de Ferrari naar FC Emmen

In april kwam een grote wens van Niek uit: hij bezocht de voetbalwedstrijd FC Emmen tegen Ajax. Daarover schreef hij het volgende verslag:

Ik werd opgehaald in een hele mooie Ferrari en heb daar de hele middag ingezeten, toen zijn we naar Duitsland gegaan hebben we daar nog op de duitse autobaan gereden, ook dat was heel leuk. In de avond zijn we nog naar Puur geweest, daar nog lekker iets gegeten en gedronken. Daarna ben ik in de Ferrari nog naar het stadion gebracht om daar de wedstrijd FC Emmen tegen Ajax te kijken. Ik vond het echt heel leuk wat ze voor mij geregeld hadden die dag, en zal het ook niet snel meer vergeten.

Niek

Namens Wensstichting Drenthe willen we de volgende sponsoren hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan deze wensdag: