Tygo gedragen door zijn idolen

'Tygo gedragen door zijn idolen'

Je bent zelf niet ziek of gehandicapt, maar doordat een familielid alle aandacht nodig heeft, kom je toch vaak op de tweede plaats. Wat gebeurt er dan met je, wanneer je samen met jouw ouders naar je favoriete band gaat, die toevallig een keertje in Emmen optreedt? Dan slaap je al nachten niet meer al te best. Draai je nòg vaker de cd’s. Hoop je dat je vooraan mag komen te staan en dat je misschien even met één van de bandleden contact krijgt. Dit alles werd echter ruim overtroffen, toen Tygo niets vermoedend over het festival terrein van Retro Pop wandelde, waar hij puur toevallig Jans Katerbarg van Wensstichting Zalavolbate tegen het lijf liep, die met hem en z’n ouders backstage mochten!!!

Binnen enkele minuten stond deze allergrootste fan van Racoon oog in oog met z’n grote idolen. Z’n lach kwam niet meer van z’n gezicht, niet tijdens het geweldige optreden van Racoon en niet toen hij ’s avonds laat oneindig tevreden in z’n bed lag en in slaap viel.