Sil in het Audi walhalla

Ik zal deze dag niet vergeten: het was super, geweldig en onvergetelijk.

Sil schreef het volgende verslag over zijn wensdag:

Gisteren mocht ik van Wensstichting Drenthe met Margret, Irma, opa en oma mee. Het was een verrassing wat we gingen doen. Ik had afgelopen vrijdag een kaartje met de uitnodiging gekregen maar er stond niet op waar we naartoe gingen. Wel wist de school en ik dat ik s’middags van school gehaald zou worden. Ik vond het wel spannend allemaal.
We mochten met de hele klas iets eerder naar buiten. Daar stonden mama, mijn zusje, opa en oma, Irma en Margret me al op te wachten.

En wat stond er nog meer…………… een dikke, vette Audi A6. Die kwam me ophalen en ik mocht voorin zitten. Nadat er de nodige foto’s gemaakt waren en mama, mijn zusje en de klas met juffen me hadden uitgezwaaid zijn we vertrokken. Opa en oma mochten achterin ook mee. Glenn was de chauffeur en hij heeft ons rond gereden door Assen. Ik mocht van Glenn aan sommige knopjes zitten en daar waren er heel veel van. Ook op het scherm van de camera mocht ik swipen. Dat vond ik echt heel cool.

Toen we een tijdje rond gereden hadden heeft Glenn ons naar de Century garage van Audi in Groningen gebracht. Daar werd ik heel lief ontvangen door een meneer waarvan ik de naam niet meer weet. Deze meneer heeft me een rondleiding gegeven. Eerst door de showroom waar heeeeel veeeel Audi,s stonden. Ik mocht zomaar in alle auto’s gaan zitten en vanbinnen bekijken. Deuren open en dicht maken en achter het stuur zitten. Ik kon er bijna geen genoeg van krijgen. Daarna mocht ik in de werkplaats gaan kijken en een beetje meehelpen. Ook daar was een verrassing voor mij. Er was een echte Audi overall. Ik kon het niet geloven dat die voor mij was en ik hem mocht houden! Ik heb iedereen wel 10 keer gevraagd of hij echt voor mij was. Ook heb ik een tas met spullen van Audi van Century gekregen met een hele coole beker. Glenn en ik zijn ook met een Audi in een hele lange wasstraat geweest.

Nadat we wat gedronken hadden zijn we vertrokken. Heel veel mensen hebben ons op de foto gezet en uitgezwaaid. Maar de verrassingen waren nog niet voorbij. Margret en Irma hebben ons naar Mac Donalds gebracht waar ik mijn lievelingseten, patat met kip, heb gekregen. Toen we daar waren heb ik ook nog een hele mooie rugzak met allerlei spullen, ook van Audi gekregen.

Na het eten was ik heel moe en toen zijn we naar huis gegaan. Eerst ben ik op de bank gaan chillen en toen ik wat uitgerust was heb ik ongeveer 20 keer mijn tas in- en uitgepakt. Ik kon niet geloven dat het allemaal voor mij was, maar het was echt zo. Nadat ik goed geslapen had mocht ik van mama en papa mijn Audi-pak aan naar school. Iedereen op school was erg onder de indruk en ik ben erg trots op mijn spullen.

Ik zal deze dag niet vergeten: het was super, geweldig en onvergetelijk. IK DANK IEDEREEN DIE MEE GEHOLPEN HEEFT DEZE DAG TE REALISEREN! ALLE MENSEN VAN CENTURY GRONINGEN, IRMA, MARGRET EN WENSSTICHTING DRENTHE BEDANKT!

SIL

Namens Wensstichting Drenthe willen wij Century Audi Groningen van harte danken voor hun medewerking aan deze onvergetelijke dag!