Een razend snelle dag

Broer en zus Milan en Lizzy hadden een hele bijzondere wensdag.

Broer en zus Milan en Lizzy hadden een hele bijzondere wensdag. Dit is was zij er over schreven;

Eerst kwamen de mensen van de wensstichting, toen werden wij opgehaald door een Tesla.

Toen gingen we naar een bloemist die onze handen samen met die van mama in het gips deed.

De Tesla was heel leuk en en hij reed heel hard en hij kon vanzelf rijden!

Toen gingen we naar de Kartbaan in Groningen. Voor mij (Milan) was het een verrassing maar Lizzy wist het wel.

De karts gingen heel snel en Lizzy was een beetje bang voor de brug maar na de 1e ronde al niet meer en we gingen steeds harder.

Één keer snee Lizzy voor mij (Milan) de bocht af HaHa.

Het was heel erg gezellig.

Toen gingen we naar het Wereldrestaurant in Groningen het was daar wel best koud maar wel heel lekker eten toen aten we een ijsje. Daarna gingen we naar huis. En toen kregen we nog een gymtas met cadeau's. Het was een super leuke en gezellige dag.

Namens onze stichting bedanken we de hoofdsponsor Night Walk Emmen  voor het mogelijk maken van deze wensdag.

Daarnaast willen wij ook de volgende bedrijven graag hartelijk danken;
Wensambulance Noord Nederland
Bloemen atelier creatieve bloemist Maureen Huizinga