Wisselingen in het bestuur van de wensstichting

Martha Engbersen en Janine Daniels leggen met ingang van 1 januari 2021 hun  functies als respectievelijk penningmeester en secretaresse voor de wensstichting neer.

Martha heeft sinds 2011 met veel kennis en kunde en met heel veel enthousiasme de functie uitgevoerd. Zij is toe aan een nieuwe uitdaging. Wij willen haar heel hartelijk bedanken voor de vele jaren penningmeesterschap en haar het allerbeste wensen voor de toekomst.

Janine was vanaf januari 2019 secretaresse van de wensstichting. I.v.m. drukke werkzaamheden is zij genoodzaakt om ook per 1 januari 2021 afscheid te nemen van de wensstichting. Ook Janine heel erg bedankt voor wat je voor de wensstichting hebt betekend. Beide dames laten wij met pijn in het hart gaan! Martha en Janine, het gaat jullie goed!

Gelukkig hebben wij inmiddels vervanging gevonden voor beide dames.
Per 1 januari a.s. is Judith Wijten de nieuwe penningmeester van de wensstichting, Mieke Bartelds neemt de functie marketing en communicatie over van Liesbeth Omvlee.  Liesbeth heeft de laatste twee jaar deze functie handen en voeten gegeven, maar  heeft aangegeven de functie van secretaresse te ambiëren.

Wij heten de opvolgers van harte welkom en verheugen ons op een fijne samenwerking.

Namens het bestuur
Truus Konijn