Team WD-40 Wichter neemt deel aan Carbage Run 2017 voor Wensstichting Drenthe

Vier enthousiaste dames uit Zuid-Oost Drenthe gaan dit jaar deelnemen aan de Carbage Run 2017. Zij gaan door middel van deze run geld inzamelen voor de Wensstichting Drenthe en doen dat onder de naam Team WD-40 Wichter. Het team bestaat uit : Marjoke, Dieke, Esther en Jessica.

De Carbage Run wordt gehouden van 3 t/m 7 juli 2017 en is de ultieme 5-daagse rally door Europa. De trip gaat door de Baltische staten Duitsland, Polen, Estland, Letland en Litouwen. De dames zullen op deze manier geld in gaan zamelen voor onze Wensstichting!

Als reden om de Wensstichting te kiezen geven de dames op: ten eerste is het een super goed initiatief, ten tweede omdat het een goed doel dicht bij ons in de buurt is en ten derde omdat onze teamnaam WD40 Wichter is en de WD komt super overeen met de naam van de Wensstichting Drenthe.

Team WD-40 Wichter gaan de komende tijd allerlei inzamelingsacties organiseren o.a. acties zoals "Wie Doet 40 euro", collectebussen bij horeca etc. Volg de acties en trip ook via Facebook!