STEM JIJ OP ONS?! Actie WARM HART van KRO NCRV

warm hart 500px 167px

Samen sterk voor ons goede doel!

Actie WARM HART van de KRO NCRV

Wij zijn één van de organisaties die kans maken op een mooi bedrag waarmee we nog meer wensen in vervulling kunnen laten gaan.
Om dit doel te bereiken moeten we in de top 3 komen van de actie Warm Hart van de KRO NCRV en daarvoor vragen we jouw hulp!

Meer weten over deze actie?
Bekijk het fimpje waarin Gijs Staverman en Sosha Duysker uitleg geven over deze actie.

Wat moet je doen?

Breng jouw stem voor Wensstichting Drenthe uit op deze link
Stemmen kan van 15 februari t/m 5 april (17.00 uur)

Kan je nog meer doen? Jazeker!
Door de link om te stemmen op Wensstichting Drenthe actie Warm Hart te delen in jouw netwerk kunnen we nog meer stemmen krijgen, die hebben we hard nodig om in de top 3 te komen.
Deel jij deze link met jouw netwerk?

Heb jij gestemd?
Heel hartelijk dank voor jouw stem!

Wij duimen en hopen dat het ons lukt zoveel mogelijk stemmen op te halen en kans te maken op een mooi geldbedrag waarmee wij nog meer kinderen blij kunnen maken met een prachtige wensdag!