Odd Fellows doneert opbrengst najaarsactie aan Wensstichting Drenthe

Dankzij de najaarsactie van de Odd Fellows Emmen kunnen wij weer heel wat wensen in vervulling laten gaan!

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Odd Fellows in Emmen hebben Janine Daniëls en Jans Katerbarg van Wensstichting Drenthe een cheque van € 1.500,- in ontvangst mogen nemen.
Dit prachtige bedrag is de opbrengst van de verkoop van wijnen die gehouden is door de Stichting Maatschappelijke Activiteiten van de Odd Fellows.

De Stichting Maatschappelijke Activiteiten van de Odd Fellows organiseert allerlei activiteiten. Zo wordt er binnenkort in het verpleeghuis De Bleerinck een High-Tea georganiseerd. Verder worden verschillende lokale organisaties en projecten financieel door hen ondersteund.

Wij zijn Odd Fellows ontzettend dankbaar voor dit prachtige bedrag!