Mieke Bartelds , marketing en communicatie wensstichting Drenthe

Ik ben sinds 2019 vrijwilliger bij de wensstichting Drenthe, team Meppel, en vanaf 1 januari 2021 stap ik over naar het bestuur van de Wensstichting waarin ik verantwoordelijk zal worden voor Marketing en Communicatie.

Ik ben 10 jaar geleden gestart met mijn eigen bedrijf Sjocolade.nl en bijna 4 jaar geleden is Ontbijtservice Meppel toegevoegd, ik verzorg daarvoor ook de marketing en communicatie. Ik hoop dat ik een toegevoegde waarde ben door deze kennis mee te nemen in mijn nieuwe functie binnen de Wensstichting Drenthe.

Het voelt goed om onderdeel uit te maken van deze stichting die zich met hart en ziel inzet om de mooiste kinderwensen uit te laten komen, ik draag daar dan ook graag mijn steentje aan bij.

Mieke Bartelds

Marketing en Communicatie