Medewerkers van Univé kantoor Emmen steunen Wensstichting Drenthe

Uit handen van Janine Weinans van Univé Emmen ontving de voorzitter van Wensstichting Drenthe – Carin Roelands – afgelopen week het prachtige bedrag van € 1375,-

Dit bedrag is bijeen gebracht door medewerkers van Univé kantoor Emmen.

Medewerkers van de drieëntwintig kantoren van Univé hebben de afgelopen maanden ontzettend hard gewerkt om doelstellingen te realiseren, die gekoppeld waren aan verschillende opgestarte campagnes.

Wanneer de doelstelling werd behaald ontving het kantoor 225 euro van de centrale organisatie die zij mochten besteden aan een goed doel, dat zij zelf hadden uitgekozen.

De medewerkers van het kantoor Emmen kozen unaniem voor Wensstichting Drenthe. Zij hebben met elkaar alle vijf de doelstellingen behaald.

Collega's die niet binnen de kantoren werken en dus niet hebben kunnen bijdragen aan de doelstelling kregen één stem en 25 euro om te besteden aan één van de goede doelen die uitgekozen waren. Ook daar is nog een bijdrage van ontvangen.

Naast het mooie bedrag van 1375 euro ontving Wensstichting Drenthe ook nog cadeautjes zoals pennen, ballen, drinkflessen en knuffelberen om weg te geven als herinnering aan een mooie dag.

Dankzij de inzet van alle collega's van het kantoor Univé Emmen kan Wensstichting Drenthe weer een aantal kinderen laten stralen en daar is de stichting de medewerkers van Univé zeer dankbaar voor!