Maak kennis met onze vrijwilliger Jans Katerbarg

In de rubriek 'vrijwilliger achter de Wensstichting' stellen onze vrijwilligers zichzelf graag aan u voor. Deze keer aan het woord, Jans Katerbarg, al zo'n tien jaren vrijwilliger voor de Wensstichting Drenthe.

Mijn naam is Jans Katerbarg geboren en getogen Emmenaar. Ik ben nu zo’n tien jaar actief voor de Wensstichting. Ik ben in 2011 begonnen als voorzitter en heb dat zes jaar voor mij rekening genomen. In deze zes jaar is de wensstichting enorm gegroeid.  Na zes jaar heb ik afscheid genomen als voorzitter, ik ben nu ambassadeur van de stichting en geef o.a. presentaties om bekendheid te geven aan de stichting.
De wensstichting spreekt zo tot mijn verbeelding omdat we op een positieve manier een bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij en kinderen in het bijzonder.

Ik ben nog betrokken bij een aantal andere stichtingen en ben kunstenaar. Ik maak schilderijen en sculpturen en heb in binnen en buitenland geëxposeerd www.katerbarg-artgallery.com