Maak kennis met onze vrijwilliger Inge van der Sluis

In de rubriek 'vrijwilliger achter de Wensstichting' stellen onze vrijwilligers zichzelf graag aan u voor. Deze keer aan het woord, Inge van der Sluis, van wensteam Meppel.

Mijn naam is Inge van der Sluis. Ik ben 39 jaar en woon met mijn man en zoon in Meppel. In het dagelijks leven ben ik leerkracht in het speciaal onderwijs. Daarnaast ben ik sinds juni 2019 vrijwilliger bij de Wensstichting. Ik ben in aanraking gekomen met de Wensstichting via mijn buurvrouw die al langere tijd vrijwilliger was bij de Wensstichting. Ik vond dit zo'n ontzettend mooie stichting met als doel kinderen te laten stralen dat ik ook vrijwilliger ben geworden. Ik wil heel graag alle kinderen die dat verdienen of nodig hebben een ontzettend mooie dag bezorgen waar ze nog lange tijd van kunnen na genieten!