Maak kennis met onze nieuwe vrijwilliger Wiebe de Vries, per 1 oktober Wenscoördinator team Emmen

Mijn naam is Wiebe de Vries, ik ben 52 jaar en woon in Emmen, Barger-Oosterveld. Ik ben getrouwd en heb een zoon van 19. Ik ben mede eigenaar van een accountantskantoor en daar ben ik verantwoordelijk voor de salarisafdeling en de aangiftepraktijk. Met ruim 50 mensen proberen we onze klanten te helpen met hun financiën. Een van mijn grote hobby’s is FC Emmen. Ik mis eigenlijk nooit een thuiswedstrijd en heb tevens een abonnement op ESPN om veel voetbal te kijken. Om naast mijn werk en TV kijken fit te blijven ga ik meestal driemaal per week naar de sportschool.
Ik was al bekend met de Wensstichting Drenthe en toen ik een advertentie voorbij zag komen om wenscoördinator te worden heb ik gesolliciteerd. Het lijkt me heel fijn om niet alleen dingen voor mijzelf te blijven doen in deze wereld maar ook iets te kunnen doen voor anderen. Een kind die het niet gemakkelijk heeft een mooie dag bezorgen lijkt me een heel mooi doel.