Maak kennis met onze nieuwe vrijwilliger Karen van den Bergh

Mijn naam is Karen van der Bergh, ben begin 60, getrouwd met Rein, wij hebben 2 (volwassen) zoons en 4 kleinkinderen en zijn woonachtig in Assen.
Sinds 2017 ben ik gestopt met werken in het bedrijfsleven (NAM/Shell in diverse functies) en ben andere dingen gaan doen. Ondertussen hebben wij veel gereisd, ben ik Yin yoga lerares geworden, ben ik secretaris bij een andere stichting SCSA (de kinderen van de allerarmste mensen (Dalit) in Zuid India, om hen de mogelijkheid te bieden om naar school te kunnen) en ben lid van het clubhuiscommissie van de zeil vereniging in Paterswolde. Kortom een redelijk vol programma waaronder ook 2 oppasdagen voor de kleinkinderen. Mijn hobby’s zijn sporten, reizen en lezen.
Toen ik benaderd werd voor het voorzitterschap van de Wensstichting heb ik niet lang na hoeven te denken. Aangezien mijn hart ligt bij kinderen die een steuntje in de rug nodig hebben, heb ik hier positief op gereageerd. Ik kijk er naar uit om, met het bestuur en de wensvervullers, na een lange Corona periode de Wensstichting Drenthe weer verder vorm te kunnen geven maar vooral dat vele wensen vervuld mogen worden. Wij zijn blij dat we weer van start mogen!