Maak kennis met onze nieuwe vrijwilliger Claudia Tempel

Mijn naam is Claudia Tempel. Ik ben 45 jaar en getrouwd met Peter. Samen hebben wij 1 zoon en 2 dochters en zijn wij woonachtig in Emmen. In het dagelijkse leven ben ik leerkracht op een basisschool. Ik werk al bijna 25 jaar met ontzettend veel plezier op deze school. Drie dagen in de week fiets ik fluitend naar mijn werk met als taak de kinderen iets te leren en ze een fijne dag te bezorgen. De laatste jaren ben ik de leerkracht van groep 8, het afsluitingsjaar van de basisschool. De voorbereiding voor het voortgezet onderwijs is een mooie, dankbare taak voor een groep 8 leerkracht.
In mijn vrije tijd ga ik graag naar de sportschool, wandelen vind ik fijn en hou ik van gezelligheid samen met familie en vrienden.
Via een  oproep op Social Media en via een goede vriend ben ik in contact gekomen met de Wensstichting. Een prachtige stichting die mijn hart sneller doet kloppen. Het lijkt mij ontzettend fijn om als vrijwilliger mijn steentje bij te dragen aan een onvergetelijke dag voor kinderen die dat verdienen!