JCI het Hooghe Veen overhandigt cheque aan Wensstichting Drenthe

Op donderdag 18 juli jl. heeft ambassadeur Jans Katerbarg namens Wensstichting Drenthe een cheque ter waarde van 1.500 euro in ontvangst mogen nemen van JCI het Hooghe Veen. JCI het Hooghe Veen heeft dit bedrag opgehaald met het project Food For Fun. Tijdens Food For Fun namen de leden van de netwerkvereniging voor een avond de keuken en de bediening over van Bistro het Koetshuis in Hoogeveen. Uiteraard onder toeziend oog van Arnold Jansen in de keuken en Evelien Grooters-Vos in de bediening.

Door de hulp van sponsoren, het Koetshuis en de leden van de JCI het Hooghe Veen werd het een geslaagde avond met een mooie opbrengst. Wensstichting Drenthe bedankt iedereen voor dit prachtige initiatief!