In 5 dagen door 7 landen levert veel geld op voor onze stichting

Nadat vorig jaar het team van WD-40 Wichter een mooi bedrag aan de Wensstichting schonk, werden er enkele wensvervullers ook erg enthousiast over de Carbage Run en schreven zich in voor de zomereditie 2018.

Team Hands-on werd gevormd en zo werden Chantal, Elien, Freddy en Jakob deelnemers van The Carbage Run zomereditie 2018 en 1 van de 1000 teams, die 2500 kilometer aflegden in 5 dagen door 7 landen, met als doel om een mooi bedrag op te halen voor Wensstichting Drenthe. En dat is ze absoluut gelukt. Een top prestatie hebben ze geleverd, door verkoop van armbandjes, kniepertjes en handjes die werden verkocht voor op de auto, waar de namen van de sponsoren op kwamen en natuurlijk de Carbage Run zelf. Afgelopen 21 oktober 2018 werd door de wensvervullers, in het FC Emmen stadion, aan de stichting een prachtig bedrag overhandigd van € 2.020,20 euro ten goede van Wensstichting Drenthe.

Super trots zijn wij op Team Hands-On en met dit mooie bedrag kunnen er voor veel kinderen mooie wensen in vervulling gaan.