Een lichtje voor een ander

Leerlingen van het Hondsrug College in Emmen hebben tijdens de religielessen de website en videofilm van de Wensstichting bekeken en naar aanleiding daarvan besloten om de opbrengst van de activiteiten die rondom kerstmis 2018 werden georganiseerd te doneren aan de Wensstichting.

De doelstelling van de stichting sloot naadloos aan bij de inhoud van de door de leerlingen opgevoerde voorstelling: 'Lights-out'.
De zelfgemaakte wenskaarten die verkocht werden aan bezoekers van de voorstelling en de collecte die gehouden werd leverde € 150,- op.
De medewerkers van de mediatheek doneerde een bedrag van € 100,- :de opbrengst van een boekverkoop.
Het bijeengebrachte bedrag van € 250,- werd door de leiding van de school  verdubbeld, zodat deze activiteiten het schitterende bedrag van € 500,- opleverde.

Jans Katerbarg, ambassadeur van de stichting, mocht uit handen van Ilse Vogelhanger en Twan Nijboer de cheque in ontvangst nemen.
Leerlingen en docenten van het Hondsrug College hartelijk bedankt voor dit geweldige bedrag!