Motoren, motoren en nog meer motoren

Vandaag was het dan zover ,Kayden zijn wensdag.

Ik had hem als in alle vroegte verteld dat vandaag de motoren zouden komen voor hem en dat hij met papa mee mocht rijden.

De hele middag vroeg hij naar de motoren en had hij er zin in. Toen Dorine van de wensstichting kwam was het best een beetje spannend, maar gelukkig kwam Kayden lekker los.

We gingen naar buiten en het eerste wat Kayden zag was de mooie politiemotor.

De overige motoren, een stuk of 30, kwamen aan rijden met een spannend gezichtje stond Kayden alles te bekijken maar o zo trots.

Kayden mocht meerijden in de zijspan. Wat vond hij dit mooi en hij glimlachte trots en zwaaide naar iedereen die langs de weg stond.

Eenmaal thuis hebben we de mannen en vrouwen uitgezwaaid. Binnen wachtten er nog mooie cadeautjes die meteen in elkaar moesten.

Met dank aan de Wensstichting en alle motorrijders die deze fantastische dag hebben mogelijk gemaakt.

Verder bedanken wij:

Bikerclub Meppel